Om Kvarstein Idrettslag

Organisasjonsnr.   894 854 552.

Kvarstein Idrettslag er registrert i Frivillighetsregisteret.

Bankkonto 3060 17 07809.

Kvarstein Idrettslag ble stiftet 28. mai 1998.   Vedtektene er basert på standard lovnorm fra Norges Idrettsforbund.  Ettersom en stor del av våre aktiviter i hallen er innebandy, er laget tilsluttet Norges Innebandyforbund.

Kvarstein idrettslag driver aktiviteter i sitt nærmiljø.  Aktiviteten drives primært i Kvarsteinhallen, men i tillegg benyttes også andre anlegg i nærmiljøet. I tillegg til det idrettslige, legger man stor vekt på det sosiale slik at den enkelte skal trives i vårt miljø.

Medlemskontingent pr. år er:

• Enkeltmedlem                           kr 50

Hvordan bli medlem av Kvarstein idrettslag:

1. Gå inn på vår medlemsportal: https://kvarsteinil.idrettenonline.no/
  2. Trykk på «bli medlem» når du kommer inn på nettsiden. Hvis du ikke ser denne så kan du gå lengre ned på nettsiden til du finner «bli medlem» (blå boks)
  3. Trykk på denne og fyll inn dine opplysninger
  4. Velg hvilket medlemskap du ønsker
  5. Du kan nå sende inn søknad og medlemsansvarlig vil få varsel om at du har søkt om medlemskap
  6. Ønsker du å legge til flere enn deg selv (familiemedlemskap) så må du gjøre samme prosedyren om igjen. Medlemsansvarlig vil da kunne registrere dere som sammen som familie og medlemskontingent vil bli sendt på epost til en voksen i familien. Barn kan gjerne registreres med foresattes tlf og epost.