KVARSTEIN VANT ÅRETS BONDESLIGAEN I VENNESLA

Med tirsdagens 8-4 seir over ”Laksene” er det klart at Kvarstein har vunnet årets Bondesliga.  Laget har hittil vunnet alle sine kamper og har en målforskjell på 59-11.  Selv om det gjenstår 2 kamper, kan ingen ta igjen Kvarstein på tabellen.   Vi gratulerer med seriemesterskapet!
mac software download

Her er spillerne samlet i pausen på tirsdagens kamp på Hommesletta.  Bak fra venstre: Christian Pedersen, Christian Emanuelsen, Knut Morten Engestøl, Kjetil Hansen, Roger Hansen og Eivind Aurebekk. På kne:  Kenneth Aukland, Patrik Olsen, Øystein Aas og Kevin Olsen.  Liggende foran:  Morten Rossås

I tillegg må vi ta med at Morten Slettedal og Knut Arne Moseid ikke spilte denne kampen og derfor ikke er med på bildet.

Kampen på tirsdag ble aldri særlig spennende for de 5 tilskuerne som fulgte kampen sammen med et stort antall innpåslitne mygg.  Kvarstein var effektive foran mål spesielt i 1. omgang. På stillingen 2-0 hadde ”Laksene” en trippelsjanse hvor Morten i buret var utspilt, men Knut Morten reddet mesterlig som midtstopper alle skuddforsøkene.  Like etter gikk vi opp til 3-0 og kampen var i realiteten avgjort.

2. omgang inneholdt mange sjanser spesielt for Kvarstein.  Selv om varemerket i år har vært stor effektivitet foran motstanderens mål, var det tydelig at flere av spillerne burde hatt mer skuddtrening.   Seieren burde vært mye større enn med 4 mål.

Vi håper at spillerstallen kan beholdes slik at vi også neste år kan hente hjem ”bøtta”.  Det ryktes at Øystein Aas vil melde overgang til et nystiftet lag i de indre bygder, men vi håper at vi kan beholde han på Kvarstein-laget selv om vi sikkert ikke kan matche den økonomiske delen av tilbudet fra Åseral.

Etter neste seriekamp serveres bløtkake til spillere og supporter for å feire seriemesterskapet!

765qwerty765
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.